Phil Collins - In The Air Tonight


I can feel it coming in the air tonight, oh lord我可以從今晚的空氣中感到它要來了,喔,上帝

I’ve been waiting for this moment, all my life, oh lord我等這一刻已等了一輩子,喔上帝

Can you feel it coming in the air tonight, oh lord, oh lord你能從今晚的空氣中感到它要來了嗎,喔上帝,喔上帝

Well, if you told me you were drowning嗯,如果你告訴我你要溺斃了

I would not lend a hand我不會伸出援手

I’ve seen your face before my friend我曾在我朋友面前看過你的臉

But I don’t know if you know who I am但我不知道你是否知道我是誰

Well, I was there and I saw what you did嗯,我在那裡而且看到你做了什麼

I saw it with my own two eyes我親眼看到了

So you can wipe off the grin, I know where you’ve been所以你可以不用笑了,我知道你去了哪裡

It’s all been a pack of lies全都是謊言

And I can feel it coming in the air tonight, oh lord而且我可以從今晚的空氣中感到它要來了,喔,上帝

I’ve been waiting for this moment for all my life, oh lord我等這一刻已等了一輩子,喔上帝

I can feel it in the air tonight, oh lord, oh lord我可以從今晚的空氣中感受到,喔上帝,喔上帝

And I’ve been waiting for this moment all my life, oh lord, oh lord而我等這一刻已等了一輩子,喔上帝,喔上帝

Well I remember, I remember don’t worry嗯,我記得,我記得,不用擔心

How could I ever forget, it’s the first time, the last time we ever met我怎麼可能忘記,那是我們第一次也是最後一次見面

But I know the reason why you keep your silence up, no you don’t fool me但我知道你保持沉默的原因,不,你別想耍我

The hurt doesn’t show; but the pain still grows傷口沒有顯現;但痛苦仍在

It’s no stranger to you or me對你我都不陌生

And I can feel it coming in the air tonight, oh lord...而我可以從今晚的空氣中感到它要來了,喔上帝...

arrow
arrow
    全站熱搜

    gooda 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()